بشقاب های رژیمی

بشقابی برای تعادل در غذا خوردن و کاهش وزن افرادی که می‌خواهند خود را لاغر کنند، طراحی شده است.

بشقاب رژیمی در هر نوع رژیم و لایف استایلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یک بشقاب رژیمی سالم مانند بشقاب رژیمی کتوژنیک باید دارای ترکیباتی باشد که کمبودهای بدن را جبران کند و غنی از خوراکی‌های سالم و مورد نیاز بدن باشد. بهتر است در این نوع بشقاب‌ها از چربی‌های سالم و کربوهیدرات سالم و مقدار کافی پروتئین استفاده شود. نیمی از بشقاب را باید سبزیجات و میوه‌ها تشکیل دهد تا فیبر کافی را برای بدن فراهم آورد. در بشقاب رژیمی بهتر است از مواد فرآوری شده پرهیز کرد.

در بعضی از این بشقاب‌ها از انواع مختلفی از نان‌های رژیمی نیز استفاده می‌شود. هر سبک و هر رژیمی بنا بر اصول خود دارای یک بشقاب رژیمی کامل است. در رژیم کالری شمار سعی بر این است که بشقاب رژیمی دارای چربی کمتری باشد و همچنین در صورت استفاده از چربی، چربی سالم مورد استفاده قرار گیرد. همچنین در بشقاب رژیمی کالری شمار از انواع جوانه‌ها مانند جوانه ماش، جوانه گندم و یا جوانه جو استفاده می‌کنند. در بشقاب رژیمی کالری شمار از انواع سبزیجات، میوه‌ها، نان‌های رژیمی و سبوس دار، دانه‌ها و معمولا سینه مرغ استفاده می‌شود.

می خواهیم آزمایشی ساده انجام دهیم. 150 گرم برنج را بپزید و در ظرفی بزرگ بریزید. اصلا به چشم نمی آید. حالا این برنج را بخورید، حتی اگر تا آخرین دانه ی آن را هم مصرف کنید، باز هم احساس گرسنگی خواهید کرد.


حالا یک بشقاب کوچک تر بردارید و همان مقدار برنج را درون آن بریزید. مقدار برنج در این بشقاب بیشتر دیده می شود. مقدار غذا همان است، اما چشم شما آنها را متفاوت می بیند.


همین الان تایم خود را رزرو کنید

یا

با ما تماس بگیرید
۰۴۱-۳۳۳۰۷۷۲۷

وبلاگ سلامتی

بشقاب رژیمی

500 گرم

میگو

2 عدد

پیاز

5 حبه

سیر

300 گرم

گشنیز

50 گرم

شنبلیله

وعده های غذایی مناسب

غذای مورد علاقه تان را بخورید و لاغر شوید

به همراه وعده غذایی

image

با نیل دایت به تناسب اندام خود برسید

بازگشت به بالا